مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 خرداد 1398 ساعت 16:512019-06-07سياسي

واکنش یک نماینده به اظهارات «روحانی»درباره افزایش اختیارات رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر افزایش اختیارات رییس جمهور در شرایط فعلی کشور، - واکنش یک نماینده به اظهارات روحانی درباره افزایش اختیارات رییس جمهور نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: اظهارات مطرح شده از سوی آقای روحانی مبنی بر کمبود اختیاراتش در کشور برای فرار از پاسخگویی نسبت به عملکردش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر افزایش اختیارات رییس جمهور در شرایط فعلی کشور، گفت: اختیارات روحانی از زمان شورای پشتیبانی جنگ بیشتر است زیرا شورای هماهنگی سران سه قوه که رییس جمهور نیز ریاست آن را برعهده دارد، دارای اختیارات فراوانی است لذا نیازی به افزایش اختیارات وی نیست.

وی افزود:اینکه رییس جمهور از کم اختیاری خود بگوید، پذیرفتنی نیست بلکه رییس جمهور باید از اختیارات خود به درستی استفاده کنند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس در همین راستا ادامه داد:در حوزه مسائل اقتصادی این اختیارات به رییس جمهور داده شده است زیرا اولویت کنونی کشور مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک نماینده به اظهارات «روحانی»درباره افزایش اختیارات رییس جمهور

واکنش یک نماینده به اظهارات «روحانی»درباره افزایش اختیارات رییس جمهور