مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 10:202019-06-08حوادث

مرگ 5 سرنشین رانا در تصادف شب گذشته کرمان


در پی وقوع دو حادثه تصادف در شب گذشته (17 خرداد ماه) شهر کرمان، 8 نفر کشته و زخمی شدند.

- در پی وقوع دو حادثه تصادف در شب گذشته (17 خرداد ماه) شهر کرمان، 8 نفر کشته و زخمی شدند.

دکتر محمد صابری رییس اورژانس 115 کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از وقوع یک تصادف در شب گذشته (17 خردادماه) در ساعت 23 و 4 دقیقه خبر داد و گفت: بر اثر برخورد شدید دو خودرو پژو پارس و رانا در بلوار هوانیروز کرمان(قبل از منطقه اختیارآباد) 5 نفر به علت شدت جراحات وارد شده، قبل از رسیدن آمبولانس جان باخته اند.

وی رده سنی جان باختگان را 10 الی 35 سال که شامل 4 زن و یک پسر بچه اعلام کرد و ادامه داد: تمامی جانباختگان سرنشینان خودروی رانا بوده و تنها مصدوم(زن 50 ساله) این حادثه توسط اورژانس 115 با حال عمومی مساعد به مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حادثه دیگر که شب گذشته در شهر کرمان به وقوع پیوست خبر داد و اظهار کرد: در بزرگراه امام رضا (ع) یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شد.

عسکری تعداد مصدومین این حادثه را دو نفر اعلام کرد و افزود: ستاد فرماندهی 125 از این حادثه در ساعت 23و 45 دقیقه مطلع و بلافاصله دو دستگاه خودرو امداد و نجات و اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام و 2 نفر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 5 سرنشین رانا در تصادف شب گذشته کرمان

مرگ 5 سرنشین رانا در تصادف شب گذشته کرمان