مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-08اجتماعي

توقیف 559 خودروی مزاحم طی سه روز در پایتخت و دستگیری 13 تن


رییس پلیس پایتخت از برخورد با تخلفات رانندگی نظیر دور دور کردن در معابر پایتخت خبر داد و گفت: در سه روز گذشته 559 دستگاه خودروی مزاحم به دلیل ارتکاب تخلفاتی همچون مزاحمت برای نوامیس، - عکس: مهدی بابایی رییس پلیس پایتخت از برخورد با تخلفات رانندگی نظیر دور دور کردن در معابر پایتخت خبر داد و گفت: در سه روز گذشته 559 دستگاه خودروی مزاحم به دلیل ارتکاب تخلفاتی همچون مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی، دور دور و … توقیف ، 1883 خودرو نیز اعمال قانون شده و 13 نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با خودروهای مزاحم ، اظهار کرد: تماس های متعددی از سوی شهروندان مبنی بر مزاحمت های خیابانی و ایجاد ترافیک در برخی از معابر داشتیم که در همین راستا نیز پلیس در این زمینه وارد عمل شد و پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز با تمرکز بیشتری در این زمینه ورود کرد.

بطوریکه در سه روز گذشته 559 دستگاه خودروی مزاحم به دلیل ارتکاب تخلفاتی همچون مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی، دور دور و … توقیف شدند.

همچنین 1883 خودرو نیز اعمال قانون شده و 13 نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها در آینده ادامه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات و ایجاد مزاحمت برای شهروندان جز مواردی است که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 559 خودروی مزاحم طی سه روز در پایتخت و دستگیری 13 تن

توقیف 559 خودروی مزاحم طی سه روز در پایتخت و دستگیری 13 تن