مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 09:502019-06-09اجتماعي

اعتیاد با ترس از نمره قبولی!


دوباره شروع شد! اضطراب و ترس از نمره های پایین، نگاه های معلم و استاد، پچ پچ های همکلاسی های مثبت درسخوان اول کلاس که برای رسیدن به آنها باید به هرقیمتی نمره بالا بگیری، - دوباره شروع شد! اضطراب و ترس از نمره های پایین، نگاه های معلم و استاد، پچ پچ های همکلاسی های مثبت درسخوان اول کلاس که برای رسیدن به آنها باید به هرقیمتی نمره بالا بگیری، ترس از پاس نشدن دوباره و اجبار به برداشتن مجدد یک درس سخت، حفظ آبرو بین بچه های دانشگاه و خیلی ترس های دیگر باعث می شود تا جایی که در یک مرحله ، یک زمان، دست به یک ریسک بزرگ و خطرناک بزنید و به حرف آدمی گوش دهید که زیادهم دلسوزتان نیست و فقط تظاهر به دلسوزی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شروع شدن ایام امتحانات هم یک تهدید به حساب می آید و هم یک فرصت برای رفتن به مرحله بالاتر، اینکه کدام راه را برای گذراندن این ایام انتخاب کنید بستگی به درایت و میزان اعتمادبه نفس خود افراد دارد.

وقتی سیستم آموزشی قدرت لازم برای آموزش ابتدایی ترین مسئله ممکن که همان نحوه درس خواندن در زمان امتحانات است را نداشته باشد، طبیعی است که دانشجویان و دانش آموزان به دلیل استرس و ترس ازنمره، توانایی غلبه بر ترس های خود را نداشته و ترسشان به قدری بر ذهن غالب شود که راه را برای ورود در میان فروشندگان موادمخدر باز کرده تا فردمح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد با ترس از نمره قبولی!

اعتیاد با ترس از نمره قبولی!