مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 15:402019-06-09سياسي

4 متهم پرونده تجاوز در ایرانشهر به اعدام محکوم شدند


دادستان زاهدان با اشاره به پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر، گفت: 4 نفر از متهمین این پرونده هر کدام به 3 فقره اعدام محکوم شدند که در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاءعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام موحدی راد از صدور رأی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر خبر داد و گفت: رأی صادر و ابلاغ شده است و برای تأیید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن ها به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری 3 نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص 3 نفر از شکات به اثبات رسید، لذا 4 نفر از متهمین این پرونده هر کدام به 3 فقره اعدام محکوم شدند که در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاءعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.

موحدی راد افزود: متهمین بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره 15 سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و 74 ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.

دادستان زاهدان گفت: متهمین بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل 5 سال حبس تعزیزی محکوم شدند.

27 خرداد ماه حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در رابطه با این پرونده گفت: خانمی با ادعای تجاوز به عنف و ربوده شدن طرح شکایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 متهم پرونده تجاوز در ایرانشهر به اعدام محکوم شدند

4 متهم پرونده تجاوز در ایرانشهر به اعدام محکوم شدند