مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 01:212019-06-09سياسي

تساهل گرایان فرهنگی اولین قربانیان خود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: شاید کسی باور نمی کرد در جمهوری اسلامی ایران وزیر پیشنهادی ارشاد اسلامی هنگام اخذ رأی اعتماد از مجلس پنجم با صراحت بگوید: - در ایران یک تفاهم نانوشته وجود دارد که اختلاس اصولگرا- اصلاح طلب نمی شناسد ، این موضوع تا حدودی درست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: شاید کسی باور نمی کرد در جمهوری اسلامی ایران وزیر پیشنهادی ارشاد اسلامی هنگام اخذ رأی اعتماد از مجلس پنجم با صراحت بگوید: بنده معتقد به تساهل و تسامح هستم و از قضا رأی اعتماد هم بگیرد.

روزی که سیدعطاءالله مهاجرانی این اصل مسلم و پذیرفته شده لیبرالیسم را طرح نمود عده ای بر این باور بودند که او درصدد نوعی توسعه فرهنگی است که شعاع آن مخالفان نظام، نویسندگان هرزه، رسانه های زرد و هنرمندان بی قید را شامل شود، اما دیری نپایید که معلوم شد او نیم نگاهی هم به خود دارد و علنی شدن تعدد زوج های ایشان و روش های حصول به آنان مهاجرانی را مجبور به ترک کشور کرد.

در ایران امروز روشنفکران و مردان طرفدار فمنیسم، متعه را بردگی جنسی و چند همسری را ننگ می دانند و همیشه در مذمت آن سخن گفته اند و اصولاً به همین دلیل شرمنده مسلمان بودن خویش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساهل گرایان فرهنگی اولین قربانیان خود

تساهل گرایان فرهنگی اولین قربانیان خود