مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 12:012019-06-10اجتماعي

ترخیص خودرو هایی که به دلیل «دور دور» توقیف شده بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز (دوشنبه) در برنامه زنده سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما، - سردار رحیمی از ترخیص وسایل نقلیه ای که مدت دو هفته به توقیف پلیس پایتخت درآمده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز (دوشنبه) در برنامه زنده سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما، اظهار کرد: هدف ما در مجموعه نیروی انتظامی این است که یک پلیس مسئول و پاسخگو به مسائل و درخواست های شهروندان باشیم و در کنار آن هم باید مردمی قانونمند و جامعه ای مسئول داشته باشیم.

وی درباره دور دور و ماهیت آن از دید پلیس افزود: از نظر پلیس مزاحمت های خیابانی که توسط برخی از افراد در جامعه ایجاد می شود تخلف است و در صورت مشاهده این موضوع در چارچوب قانون با افراد متخلف برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی تصریح کرد: این مزاحمت های خیابانی که در بین افراد جامعه به دور دور تشبیه شده است، باعث ایجاد ترافیک وحشتناک در سطح شهر، سلب آسایش عمومی، مزاحمت و همینطور سلب آرامش واحد های صنفی شده است.

وی افزود: شهروندان در موارد بسیاری با سامانه 110 پلیس تماس گرفته و با این عنوان که عده ای با انجام دور دور در خیابان برای آن ها مزاحمت ایجاد کرده اند و آرامش عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص خودرو هایی که به دلیل «دور دور» توقیف شده بودند

ترخیص خودرو هایی که به دلیل «دور دور» توقیف شده بودند