مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 13:002019-06-10اقتصادي

«دور دور» چیست؟ چرا؟ چگونه؟


«اگر خودرویی آلودگی صوتی ایجاد کرد، در هر ‏نقطه ای که بود، شامل این طرح می شود یا فقط در نقاط خاصی از شهر معنای دور دور می دهد.

این طرح شامل همه اقشار جامعه می شود ‏یا به جنسیت رانندگان و سن و سالشان هم ارتباط مستقیمی دارد؟ ساعت ارتکاب این جرم هم مشخص شده .

- اگر خودرویی آلودگی صوتی ایجاد کرد، در هر ‏نقطه ای که بود، شامل این طرح می شود یا فقط در نقاط خاصی از شهر معنای دور دور می دهد.

این طرح شامل همه اقشار جامعه می شود ‏یا به جنسیت رانندگان و سن و سالشان هم ارتباط مستقیمی دارد؟ ساعت ارتکاب این جرم هم مشخص شده یا فقط شب ها و نیمه شب ها ‏ملاک برخورد است؟ نوع و قیمت خودرو هم در این قضیه مؤثر است؟ بیان این ‬ که بالاخره مشخص است چه خودروهایی دور دور می کنند، ‏همان معنای بسیط و تفسیرپذیر از قانون نیست که می تواند شامل همه و در همه حالات شود؟ به‬ گزارش‬ ایسنا، ‬ روزنامه‬ شهروند‬ نوشت: ‬ بیایید همین اول این قرار را بگذاریم که هیچ کس با مزاحمت های خیابانی به هر شکل و اسم و ترتیبی موافق نیست.

هیچ کس دلش ‏برای دستگیری دقیق و صحیح کسانی که به گفته سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ مزاحمت ایجاد کرده اند و عددشان ‏به 569 خودرو توقیف شده رسیده، نمی سوزد و حتی پلیس را بابت این قاطعیت و اعمال قانون تشویق هم می کنیم! همه می دانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دور دور» چیست؟ چرا؟ چگونه؟

«دور دور» چیست؟ چرا؟ چگونه؟