مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 13:352019-06-10فناوري

نگاهی به قابلیت های امنیتی کمتر شناخته شده گوشی‏های گلکسی


گوشی‎های هوشمند در دنیای امروز ما در حال تبدیل شدن به ضروری‎ترین وسیله همراه هستند که در همه جوانب زندگی مانند کار، تفریح، ارتباطات و غیره نقشی مهم برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سامسونگ، با توجه به ضرورت و اهمیت گوشی های موبایل لازم است ویژگی های گوشی های مختلف را بررسی کنیم.

در این مطلب سامسونگ به معرفی نکات ضروری گوشی های موبایل می پردازد.

کشف قلعه مستحکم سامسونگ گوشی های هوشمند در دنیای امروز ما در حال تبدیل شدن به ضروری ترین وسیله همراه هستند که در همه جوانب زندگی مانند کار، تفریح، ارتباطات و غیره نقشی مهم برعهده دارند.

در نتیجه همین دستگاه های کوچکی که در کف دست مان جا می گیرد تا حد زیادی جایگزین انواع دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، کنسول بازی، لپ‎تاپ و غیره شده‏ که کنار هم قرار دادن آنها می توانست یک اتاق کامل را پر کند.

اما وقتی گوشی جایگاهی تا این حد مهم در زندگی شخصی و کاری ما پیدا می کند در کنار سخت‎افزاری بسیار قدرتمند، باید مانند یک دژ محکم، از نظر امنیتی قابل اعتماد باشد.

سامسونگ با ایجاد پلتفرم ناکس که خودش آن را دارای امنیتی در حد سیستم های نظامی معرفی می کند، توانسته تا حد بسیار مطلوبی این شرط را برآورده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به قابلیت های امنیتی کمتر شناخته شده گوشی‏های گلکسی

نگاهی به قابلیت های امنیتی کمتر شناخته شده گوشی‏های گلکسی