مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 14:502019-06-10سياسي

مواجهه با خودارضایی نوجوان و درمان آن


«خلوت ناامن» عنوان کتابی است به قلم مرتضی مروی و مرتضی رجایی که با موضوع «مواجهه تربیتی با خودارضایی نوجوان و درمان آن» برای فعالان تربیتی عرصه کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

- خلوت ناامن عنوان کتابی است به قلم مرتضی مروی و مرتضی رجایی که با موضوع مواجهه تربیتی با خودارضایی نوجوان و درمان آن برای فعالان تربیتی عرصه کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: نوجوان در یکی از سرنوشت سازترین دوره های عمر خود به سر می برد و تحت تأثیر تحولات جسمی و عاطفی و جنسی اش دچار دل مشغولی های ذهنی ، روحی و جسمی است.

به دلیل رشد جسمی اش، احساس بزرگ شدن می کند، اما نمی تواند از بعضی کارها و عادت های کودکی اش دل بکند؛ چون تفکر انتزاعی اش آغاز شده، دوست دارد دربارهٔ مباحث کلی زندگی اظهار نظر کند، اما دیگران هنوز سخنان و دیدگاه های او را جدی نمی گیرند؛ انتظار دارد که مسئولیت هایی بزرگ به او واگذار کنند، اما در نتیجهٔ رشد یکبارهٔ اعضای بدنش، بارها پیش می آید که وسایل خانه را بشکند؛ به دوستان و هم سالان خود نگاهی جدید پیدا کرده که در بسیاری از موارد، نگاهی جنسی است، درحالی که تاکنون روابط آن ها بیشتر از نوع بازی و هم صحبتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه با خودارضایی نوجوان و درمان آن

مواجهه با خودارضایی نوجوان و درمان آن