مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 19:352019-06-10اجتماعي

حذف مدارس خشتی و گلی تا اول مهر به جز در سیستان و بلوچستان


سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تا اول مهر مدارس خشتی و گلی به جز در سیستان و بلوچستان برچیده می شود و بخاری های نفتی نیز از مدارس جمع آوری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی در همایش مهر خوبان و آیین نکوداشت محمدرضا حافظی، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز که در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد با بیان اینکه امروز خوشحالیم ایران در مسیر توسعه علم و دانش گام برمی دارد، گفت: علم و دانش و توسعه، سازمانی برای تحقق و مکانی برای رشد و بالندگی نیاز دارد که بدون شک، این سازمان مدرسه است.

وی افزود: هرچقدر مدارسمان را باشکوه تر، عظیم تر، سرزنده تر، استانداردتر و کیفی تر بسازیم، جامعه را از نیروی انسانی باشکوه تر و کیفی تری برخوردار کرده ایم.

خیرین امکان تحول همه جانبه آینده جامعه را هدف خود قرار داده اند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز فردی از جوار حرم مطهر رضوی توفیق خدمت یافته است، گفت: روزی که مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش در خراسان رضوی را با حکم دکتر فانی دریافت کردم، قصد داشتم به دفتر محل کارم بروم که گفتند خیرین در نیشابور جلسه ای دارند که به دفترم نرفتم و به جلسه خیرین در نیشابور رفتم و امروز هم در اولین جلسه کاری، در خدمت خیرین هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف مدارس خشتی و گلی تا اول مهر به جز در سیستان و بلوچستان

حذف مدارس خشتی و گلی تا اول مهر به جز در سیستان و بلوچستان