مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 10:352019-06-11فرهنگي

مستند «اسکورسیزی» از «باب دیلن» آماده شد


مستند جدید «مارتین اسکورسیزی» درباره «باب دیلن»، خواننده و ترانه سرای برنده نوبل ادبیات از فردا (چهارشنبه) در شبکه نتفلیکس و همزمان با اکران محدود در سینما رونمایی می شود.

- مستند جدید مارتین اسکورسیزی درباره باب دیلن ، خواننده و ترانه سرای برنده نوبل ادبیات از فردا (چهارشنبه) در شبکه نتفلیکس و همزمان با اکران محدود در سینما رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، این مستند با عنوان Rolling Thunder Revue روایتگر داستان یکی از عجیب ترین تورهای کنسرت باب دیلن در سال 1975 در آمریکاست که در آن هنرمندان سرشناسی چون جانی میشل ، جون بایز ، میک رانسون ، بت میدلر ، راجر مک گین ، ایمولو هریس و آلن گینزبرگ او را همراهی می کردند.

باب دیلن در این تور کنسرت ها علی رغم این که به یک ستاره سرشناس در عرصه موسیقی تبدیل شده بود به اجرا در سالن های کوچک می پرداخت و هدفش ایجاد رابطه ای نزدیک تر با هوادارانش در شهرهای کوچک تر بود.

او این تور موسیقی را نه یک موفقیت بلکه یک ماجراجویی توصیف می کند.

دیلن در سال 1978 بخش هایی از تصاویر موجود این کنسرت را در قالب یک مستند به نام رینالدو و کلارا کارگردانی کرد که بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و آخرین تجربه او را در عرصه کارگردانی رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «اسکورسیزی» از «باب دیلن» آماده شد

مستند «اسکورسیزی» از «باب دیلن» آماده شد