مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 10:352019-06-11سياسي

آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان ابلاغ شد+ متن


سخنگوی قوه قضاییه از تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی خبر داد.

- آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان ابلاغ شد+ متن سخنگوی قوه قضاییه از تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود از تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: تصویب آیین نامه با تأخیر مواجه شده بود و ریاست قوه اعلام کرده بودند که وظیفه همه اجرای قوانین است و معطل ماندن قوانین را نمی پذیریم و از جمله قوانین معطل مانده این قانون بود که آیین نامه آن تصویب و دیروز ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این آیین نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، مصوب 9/8/1394 مجمع تشخیص مصلحت نظام و به منظور افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولان جمهوری اسلامی ایران و ارتقا سلامت اداری، آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان ابلاغ شد+ متن

آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان ابلاغ شد+ متن