مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 12:152019-06-11سياسي

دعوت از طراحان و تولیدکنندگان برای عضویت در انجمن پوشاک مدارس


انجمن پوشاک مدارس ایران که به منظور توجه به پوشش مدارس تشکیل شده است، برای ثبت نام اعضا در بخش های مختلف مندرج در آیین نامه این انجمن فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی انجمن پوشاک مدارس ایران، هم زمان با نام گذاری سال 98 با عنوان سال رونق تولید و با توجه به اهمیت توجه به پوشاک مدارس، انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران با نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تشکیل شده و برای ثبت نام اعضا در بخش های مختلف مندرج در آیین نامه این انجمن فراخوان داده است.

انجمن پوشاک مدارس ایران متشکل از بخش های طراحان، تولیدکنندگان پوشاک، بافندگان پارچه و نخ، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ملزومات و خرج کار پوشاک مدارس، فرهنگیان، دانشگاه ها، مؤسسات و آموزشگاه های مد و لباس، اتحادیه و عضو افتخاری است.

از جمله اهداف کلان انجمن فرهنگی هنری طراحان تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران می توان به استعدادیابی، ساماندهی و ارتقا سطح آموزش و مهارت های تخصصی اعضا در حوزه پوشاک مدارس، برنامه ریزی و پیگیری در جهت توانمندسازی و افزایش ظرفیت های تولید و انتقال نوآوری و تکنولوژی، جمع آوری مستمر آمار و اطلاعات صنفی و تجزیه وتحلیل آن جهت بررسی و تحقیق درباره مشکلات و شناخت نیازها و اولویت های اعضا و تأمین نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از طراحان و تولیدکنندگان برای عضویت در انجمن پوشاک مدارس

دعوت از طراحان و تولیدکنندگان برای عضویت در انجمن پوشاک مدارس