مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 14:252019-06-11سياسي

فروش 150هزار تومانی ویزای «رایگان» عراق!


فرمانده قرارگاه اربعین کمیته مشارکت های مردمی در استان خوزستان از فروش ویزای «رایگان» عراق در شهرهای مرزی از 20 تا 150 هزار تومان خبر داد.

- فرمانده قرارگاه اربعین کمیته مشارکت های مردمی در استان خوزستان از فروش ویزای رایگان عراق در شهرهای مرزی از 20 تا 150 هزار تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین با حضور نمایندگانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات، شهرداری تهران و وزارتخانه های کشور، اطلاعات، بهداشت، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی و گمرک، سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی و شهرهای مرزی برگزار شد تا با بررسی آسیب های اربعین سال گذشته درباره ضرورت های اربعین 98 که پیش بینی شده به دنبال رایگان شدن ویزای عراق تا سه میلیون نفر از آن استقبال کنند، زمینه سازی هایی صورت گیرد.

در این نشست نمایندگان وزارت امور خارجه و سازمان های حمل و نقل برون شهری حضور نداشتند درحالی که بخشی از چالش های اساسی مطرح شده در این نشست به پاسخ و پیگیری آن ها نیاز داشت.

مرادی ـ نماینده وزارت نیرو ـ از حل مشکل آب و برق در پایانه های مرزی خبر داد و از کمیته مشارکت های مردمی درخواست کرد کمک های مردمی را فقط به بخش غذا و خواب محدود نکند و این مشارکت ها را به ایجاد زیرساخت هایی چون ساخت کارخانه یخ صنعتی هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 150هزار تومانی ویزای «رایگان» عراق!

فروش 150هزار تومانی ویزای «رایگان» عراق!