مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 23:402019-06-11اقتصادي

9 روز تا حذف طرح «زوج وفرد» در پایتخت/ همه چیز در مورد طرح جایگزین


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ابعاد مختلف طرح حذف «زوج و فرد» و طرح جایگزین را که از اول تیرماه اجرایی می شود را تشریح کرد.

- 9 روز تا حذف طرح زوج وفرد در پایتخت/ همه چیز در مورد طرح جایگزین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ابعاد مختلف طرح حذف زوج و فرد و طرح جایگزین را که از اول تیرماه اجرایی می شود را تشریح کرد.

محسن پورسیدآقایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام خبر حذف طرح زوج یا فرد از ابتدای تیر ماه، گفت: از آنجایی که منابع متحرک، بخش عمده آلودگی هوا را بر عهده دارند می بایست تقاضای سفر را مدیریت کنیم چرا که در دنیا از دو روش دیگر یعنی تولید سوخت باکیفیت و تولید وسایل نقلیه استاندارد نیز استفاده می شود اما در کشور ما از آنجایی که بر روی دو روش فوق الذکر نمی توان نظری داد، بر همین اساس مدیریت تقاضای سفر را می توان در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه در شیوه مدیریت تقاضای سفر می بایست رفتار مردم را به سمت استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی سوق داد تا علاوه بر کاهش تعداد سفرهای تک نفره، هزینه نیز کاهش یابد، افزود: در سال 84 طرحی تحت عنوان زوج یا فرد در هسته مرکزی شهر تهران اجرایی شد که براساس آن رقم سمت راست پلاک، ملاک ورود به محدوده بود اما بعد از مدتی بررسی ها نشان داد که نه تنها این طرح موفقیت آمیز نبود بلکه باعث ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 روز تا حذف طرح «زوج وفرد» در پایتخت/ همه چیز در مورد طرح جایگزین

9 روز تا حذف طرح «زوج وفرد» در پایتخت/ همه چیز در مورد طرح جایگزین