مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 11:112019-06-12اقتصادي

حدود 14 هزار آبادی فاقد سکنه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا جندقیان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مراسم مدیران کل امور روستایی و شورا های استانداری های کشور اظهار داشت: - معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: 75 هزار و 600 آبادی در سراسر کشور داریم که از این تعداد 62 هزار آبادی دارای سکنه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا جندقیان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مراسم مدیران کل امور روستایی و شورا های استانداری های کشور اظهار داشت: در سال 98 نزدیک به 220 درصد سرانه های روستایی ما نسبت به سرانه های شهری اضافه شده است.

وی افزود: 60 هزار میلیارد تومان بودجه شهر های سراسر کشور است و از سویی دیگر 5 هزار میلیارد تومان بودجه روستا های سراسر کشور است که این مبالغ قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در حال حاضر سرانه روستایی 200 هزار تومان است و سرانه شهری یک میلیون و 57 هزار تومان.

جندقیان گفت: به دلایل مختلف نتوانستیم عملکرد موفقی در حوزه روستایی داشته ایم.

وی گفت: دستگاه های روستایی ما دچار بیماری هستند و باید یک پزشک و متخصص بر بالین بیمار ببریم، ولی کسانی وارد حوزه روستایی شده اند که بعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 14 هزار آبادی فاقد سکنه هستند

حدود 14 هزار آبادی فاقد سکنه هستند