مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 14:452019-06-12فرهنگي

اشعار مرحوم سبزواری، به نوعی آسیب شناسی اجتماعی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استاد سبزواری که مفتخر به دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر شد، شعر را نه تنها برای برای شعر، بلکه اشعار وی به نوعی آسیب شناسی اجتماعی و اصلاح اجتماعی و تبیین ارزش های انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر مروارید در سومین مراسم سالگرد درگذشت این شاعر، شامگاه گذشته، 21 خرداماه در جوار آرامگاه وی در سبزوار اظهار کرد: استاد سبزواری از پایه گذاران اصلی شعر انقلاب اسلامی بود که توجه به سروده های وی ارج نهادن به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آیین بزرگداشت پدر شعر انقلاب تکریم ارزش ها و آرمان های انقلاب که امروز نیاز نسل جوان کشور است، ادامه داد: استاد سبزواری که مفتخر به دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر شد، شعر را نه تنها برای برای شعر، بلکه اشعار وی نوعی آسیب شناسی اجتماعی و اصلاح اجتماعی و تبیین ارزش های انقلابی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز نیاز به حماسه به عنوان روح زنده انقلاب داریم؛ افزود: حماسه، انگیزه اصلی نهصت های فرهنگی و انقلابی بوده و ما نیازمند حماسه ای هستیم که با آرمان های امام خمینی (ره) آغاز و در اشعار استاد سبزواری امتداد یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشعار مرحوم سبزواری، به نوعی آسیب شناسی اجتماعی است

اشعار مرحوم سبزواری، به نوعی آسیب شناسی اجتماعی است