مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 21:162019-06-12ورزشي

تیم ملی والیبال ایران به دنبال حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت های 2019 در ارومیه اظهار کرد: تیم ملی کشورمان به خوبی بازی ها را آغاز کرده و از 6 بازی نخست، - سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: امید صعود به مرحله بعد در دل بازیکنان و هواداران پابرجا است و مطمئنا تیم جمهوری اسلامی ایران می تواند در مرحله نهایی حضور یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت های 2019 در ارومیه اظهار کرد: تیم ملی کشورمان به خوبی بازی ها را آغاز کرده و از 6 بازی نخست، پنج بازی را به نفع خود به پایان رسانده و 6 بازی پیش رو که در ارومیه و اردبیل برگزار می شود برای تیم ایران برگ برنده به حساب می آید.

وی با بیان این که تیم ملی کشورمان به دنبال حضور در مرحله نهایی است خاطر نشان کرد: میزبانی ارومیه در این مسابقات به سبب زحمات عموم و مسوولان بوده و این خود جای قدردانی از تک تک مسوولان ورزشی، اجرایی و سیاسی دارد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: تعمیر محوطه سالن، زیباسازی شهر، شور و شوق ایجاد شده در بین مردم به ویژه عشاق والیبال از نتایج مثبت این لیگ است و مهم ترین ضعفی که در این میان به چشم می خورد در بحث بلیط فروشی است که عاشقان والیبال ارومیه را آزار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی والیبال ایران به دنبال حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران به دنبال حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی