مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 ساعت 04:002019-06-13سياسي

ابلاغ آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات در راستای پیشگیری از فساد است


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: تصویب و ابلاغ آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران نظام یک اقدام مثبت و در راستای پیشگیری از فساد است.

- عیسی امینی رییس کانون در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تصویب و ابلاغ آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران نظام گفت: این آیین نامه یک آیین نامه بسیار خوب است و کانون وکلای دادگستری از اقدامات رییس قوه قضاییه خصوصاً در رابطه با مبارزه با فساد و پیشگیری از بروز آن دفاع می کند.

وی افزود: کانون وکلای دادگستری مرکز این اقدام دستگاه قضایی را یک اقدام مثبت و در راستای پیشگیری از فساد و رفع آن می داند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: انتظار می رود این آیین نامه با اجرای قوی و قدرت اجرایی بالا توسط مسئولان پیاده شود.

وی در رابطه با اهمیت این آیین نامه و توجه رییس قوه قضاییه در سرعت دادن به تصویب آن گفت: تصویب این آیین نامه در این مدت بسیار کوتاه نشان از عزم جدی رییس قوه قضاییه دارد.

امینی تصریح کرد: اعتقاد داریم بزرگترین معضل برای جامعه ما می تواند ایجاد و گسترش فساد باشد، بنابراین این اقدام عاجل رییس دستگاه قضایی را بسیار مثبت تلقی کرده و مطمئن هستیم که مسئولین ذیربط در اجرای این آیین نامه تمام تلاش شان را می کنند تا گام بزرگی در مبارزه با فساد برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات در راستای پیشگیری از فساد است

ابلاغ آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات در راستای پیشگیری از فساد است