مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 ساعت 14:352019-06-13اقتصادي

دستمریزاد آقای آبه!


امیدوارم آقای آبه پس از سفر به یاد رمان «آلیس در سرزمین عجایب» نیفتد و خود را آلیس نینگارد و این را درک کند که دنیای امروز سرزمینی بسیار عجیب تر از کشور ایران است.

- امیدوارم آقای آبه پس از سفر به یاد رمان آلیس در سرزمین عجایب نیفتد و خود را آلیس نینگارد و این را درک کند که دنیای امروز سرزمینی بسیار عجیب تر از کشور ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مصطفی هاشمی طبا در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: حسب حدیث شریف نبوی اکرم الضیف ولو کان کافرا ، لازم است هر میهمانی را اکرام داشت و به بهترین وجه از او پذیرایی کرد.

این امر درباره آقای آبه، نخست وزیر ژاپن، نیز صدق می کند.

ظاهرا بازار، یعنی عوامل مادی اقتصادی اعم از طلا و ارز و قیمت اتومبیل و حتی مسکن تحت تأثیر این مسافرت قرار گرفته و حداقل حالت انتظار به خود گرفته است.

اینکه بازار چه امیدی به این سفر دارد و چرایی آن بحثی است که حداقل از عهده این نویسنده برنمی آید، اما می توان از ابعاد مختلف به آن نگاه کرد تا تحلیلی نزدیک به راستی از آن به دست آید.

ژاپن همواره در برخورد با مسائل کشورمان، ضمن ادای احترام و احتراز از برخوردهای سخیف، دنباله رو آمریکا بوده است و دقیقا تحریم های سازمان ملل از برجام و سپس تحریم های آمریکا را دنبال کرده است؛ حتی در خلال جنگ تحمیلی با احتیاط فراوان رابطه کشورما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمریزاد آقای آبه!

دستمریزاد آقای آبه!