مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 خرداد 1398 ساعت 10:102019-06-14اقتصادي

توسعه گردشگری منطقه غرب و شمال غرب کشور را در دستور کار داریم


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بااشاره به انتخاب 10 استان برای تعریف یک محور جدید گردشگری در کشور، گفت: استراتژی این سازمان توسعه گردشگری در این استان های منطقه غرب و شمال غرب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری در همایش گردشگری و رسانه که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، در تشریح چگونگی واگذاری میزبانی رویداد بین المللی طبیعت گردی و گردشگری روستایی 2020 به دو استان کرمانشاه و کردستان، اظهار کرد: سال گذشته توافقی بین سازمان میراث فرهنگی کشور و سازمان جهانی گردشگری انجام گرفت که بر اساس آن مقرر شد اجلاسی با موضوع طبیعت گردی و گردشگری روستایی با مشارکت این دو سازمان، سال 2020 در ایران برگزار شود.

وی با بیان اینکه طبیعت گردی و گردشگری روستایی شعار صنعت گردشگری جهان در سال 2020 است، عنوان کرد: پس از آنکه این توافق انجام گرفت، متعهد شدیم که یک سند و چارچوب توسعه ای را برای گردشگری روستایی در ایران با کمک سازمان جهانی گردشگری داشته باشیم تا خروجی آن منجر به برگزاری رویداد 2020 شود.

معاون گردشگری کشور با اشاره به درخواست 16 استان کشور برای میزبانی رویداد گردشگری 2020 تصریح کرد: با نظر رییس سازمان میراث فرهنگی کشور از میان این 16 استان دو استان کرمانشاه و کردستان برای میزبانی مشترک این رویداد انتخاب شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری منطقه غرب و شمال غرب کشور را در دستور کار داریم

توسعه گردشگری منطقه غرب و شمال غرب کشور را در دستور کار داریم