مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 10:362019-06-15سياسي

چند مصوبه هیات دولت از نگاه سخنگوی کابینه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد چند مصوبه هیات دولت از جمله بررسی مجدد لایحه حق تحصیل و آموزش دانشجویان ستاره دار در کانال تلگرامی خود نوشت: - علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد چند مصوبه هیات دولت از جمله بررسی مجدد لایحه حق تحصیل و آموزش دانشجویان ستاره دار در کانال تلگرامی خود توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد چند مصوبه هیات دولت از جمله بررسی مجدد لایحه حق تحصیل و آموزش دانشجویان ستاره دار در کانال تلگرامی خود نوشت: یکی از تصمیمات مهم جلسه 22 خرداد هیات دولت، تصویب لایحه حق تحصیل و آموزش دانشجویان ستاره دار بود.

به رغم ارسال قبلی این لایحه به مجلس از سوی دولت و عدم اخذ رای لازم در کمیسیون های مجلس، با توجه به حساسیت این امر و تاکید دولت بر تصویب آن، این لایحه همچنان مورد پیگیری دولت است.

هر ساله تعدادی از دانشجویان و جوانان ما با مسئله ستاره دار بودن مواجه می شوند و این امر به یک نگرانی تبدیل شده است.

به دلیل ضرورت پیشگیری از تکرار هرساله این معضل، امیدواریم با تبدیل این لایحه در مجلس به قانون، ضمن اینکه حقوق این افراد مراعات می شود شاهد پرهیز از رفتار های مبتنی بر سلیقه و بهانه های موهوم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند مصوبه هیات دولت از نگاه سخنگوی کابینه

چند مصوبه هیات دولت از نگاه سخنگوی کابینه