مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 11:452019-06-15اقتصادي

مافیای واردات توتون و کاغذ سیگار / تخصیص ارز دولتی به سیگار


معاون بهداشت وزارت بهداشت با انتقاد از آنچه که دست داشتن مافیای قدرتمند در واردات توتون و کاغذ سیگار ، خواند، گفت: با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا، - مافیای واردات توتون و کاغذ سیگار / تخصیص ارز دولتی به "سیگار" معاون بهداشت وزارت بهداشت با انتقاد از آنچه که "دست داشتن مافیای قدرتمند در واردات توتون و کاغذ سیگار"، خواند، گفت: با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا، شاید باورتان نشود که ارز دولتی به سیگار می دهند و 16 میلیون دلار ارز دولتی 4200 تومانی به کاغذ سیگار دادند؛ در حالی که ما برای ارز دولتی دارو باید چانه زنی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در نشست خبری هفته مبارزه با دخانیات با بیان اینکه ما در حوزه دخانیات گله مند هستیم؛ چرا که اراده قوی برای مبارزه با دخانیات وجود ندارد، گفت: مافیای قوی در حوزه دخانیات در کشور وجود دارد که جلوی هر برنامه ای را می گیرد.

این درحالیست که همیشه آمار مرگ و میر ناشی از مواد دخانی را می دهیم، همه می دانیم سیگار بد است و هیچ کس هم به فرزندش توصیه نمی کند سیگار بکشد.

فشارخون بالا از عوارض سیگار وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه برای ورود به کنترل کمپین فشارخون افزود: خوشبختانه بسیج ملی کنترل فشارخون خون با همدلی اصحاب رسانه فوق العاده خوب پیش می رود و متاسفانه یکی از عوارض دخانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای واردات توتون و کاغذ سیگار / تخصیص ارز دولتی به سیگار

مافیای واردات توتون و کاغذ سیگار / تخصیص ارز دولتی به سیگار