مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 12:052019-06-15فرهنگي

برنامه «هزار صدا» به گرگان رسید


در برنامه «هزار صدا» که به میزبانی استان گلستان در گرگان برگزار می شود، محمدعلی بهمنی به عنوان کارشناس ترانه و شعر، در کنار خشایار اعتمادی، - در برنامه هزار صدا که به میزبانی استان گلستان در گرگان برگزار می شود، محمدعلی بهمنی به عنوان کارشناس ترانه و شعر، در کنار خشایار اعتمادی، بهروز صفاریان و فرشاد حسامی ، آثار و اجراهای خوانندگان جوان استان گلستان را نقد و بررسی کرده، نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش نصیری، مدیر و بنیان گذار هزار صدا در این زمینه گفت: در طی شش سال برگزاری هزارصدا در تهران، استاد محمدعلی بهمنی چهار بار، بهروز صفاریان دوبار و خشایار اعتمادی و فرشاد حسامی هر کدام یک بار داور برنامه هزارصدا بوده اند و با روال برگزاری آن آشنا هستند و افتخار دادند در اولین برنامه ما در شهرستان ها همراه ما خواهند بود.

این برنامه برای انتخاب بهترین های موسیقی در استان گلستان است و بنابر آنچه پیش از این اعلام شد، خوانندگان در آن آثاری را که مالکیت آن با خودشان است، به صورت زنده و یا روی آهنگ های تنظیم شده استودیویی اجرا خواهد کرد.

همچنین هر خواننده می تواند در کنار اجرای یک اثر از خودش، اثری از خوانندگان مطرح را هم به عنوان نمونه و برای مردم و کارشناسان اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «هزار صدا» به گرگان رسید

برنامه «هزار صدا» به گرگان رسید