مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 12:402019-06-15اجتماعي

آمادگی کامل خراسان رضوی برای پذیرایی از مسافران در تابستان


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط استان خراسان و آمادگی که در دستگاه های اجرایی وجود دارد مشکل خاصی برای پذیرایی از مسافران تابستانی در استان نداریم و از همه دعوت می کنیم که .

- سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط استان خراسان و آمادگی که در دستگاه های اجرایی وجود دارد مشکل خاصی برای پذیرایی از مسافران تابستانی در استان نداریم و از همه دعوت می کنیم که در تابستان به مشهد سفر کنند چرا که امکانات برای پذیرایی از گردشگران و زائران کاملاً آماده است.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برنامه های این اداره کل برای استقبال از مسافرت تابستانی اظهار کرد: در خصوص ایام تابستان طبق روال هر سال پس از ایام نوروز نظارت ما بر واحدهای اقامتی وجود داشته و حداقل یک بار در ماه از تمام تأسیسات گردشگری بازدید به عمل آمده و با فرارسیدن ماه رمضان بسیاری از واحدهای اقامتی به دلیل این که تعداد مسافر ورودی به مشهد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: واحدهای اقامتی کارهایی دارند که باید انجام دهند تا برای تابستان آمادگی لازم را داشته باشند و در حال حاضر برای رفع نواقص واحدها و بازسازی آن ها اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل خراسان رضوی برای پذیرایی از مسافران در تابستان

آمادگی کامل خراسان رضوی برای پذیرایی از مسافران در تابستان