مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 15:552019-06-15سياسي

طرح آزمایشی «توانمندسازی کودکان کار و خانواده هایشان» در یزد


طرح «توانمندسازی کودکان کار و خانواده هایشان» برای اولین بار به صورت پایلوت کشوری در یزد اجرایی و در صورت موفقیت به عنوان طرح ملی مطرح می شود.

- طرح آزمایشی توانمندسازی کودکان کار و خانواده هایشان در یزد طرح توانمندسازی کودکان کار و خانواده هایشان برای اولین بار به صورت پایلوت کشوری در یزد اجرایی و در صورت موفقیت به عنوان طرح ملی مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از آسیب های جدی که همواره جامعه را تهدید می کند، گسترش روز افزون کودکان خیابانی است که به دلایل گوناگون بخشی یا همه اوقات خود را در خیابان سپری و غالباً نیز طریق فعالیت هایی همچون تکدی گری، بزهکاری و شغل های کاذب و فصلی زندگی می کنند.

هر چند این کودکان آمار دقیق و مشخصی ندارند و تقریباً در اغلب معابر اصلی شهر، یک یا چند نفر از آنها دیده می شوند اما آنچه از آمار رو به رشد این کودکان در جامعه به دست می آید بیانگر اهمیت و عمق فاجعه ای عظیم ملی است که به رغم مشکلاتی که در حال حاضر ایجاد می کند، پیامدهای ناگوارتری را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

کودکان کار براساس تعاریف بین المللی چند دسته هستند اما آنچه این روزها بیشتر در شهرمان با آن ها سر و کار داریم، کودکانی هستند که به پشتوانه ارتباطی که با خانواده های خود دارند و معمولاً به مدرسه نیز می روند، در خیابان های شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آزمایشی «توانمندسازی کودکان کار و خانواده هایشان» در یزد

طرح آزمایشی «توانمندسازی کودکان کار و خانواده هایشان» در یزد