مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 13:262019-06-16سياسي

به وزیر می گویند جوش نزن! کشاورز کشت نکرد، وارد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا تقوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهارداشت: امنیت غذایی بحثی بسیار مهم است و هر کشوری که در این زمینه رشد کند، - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد با انتقاد از برخی رویکرد ها نسبت به حوزه کشاورزی گفت: برخی به وزیر می گویند جوش نزن ، اگر کشاورز کشت نکند، وارد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا تقوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهارداشت: امنیت غذایی بحثی بسیار مهم است و هر کشوری که در این زمینه رشد کند، می تواند در بسیاری جهات حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه تغذیه حرف اول را در برخی از مسائل می زند، گفت: در بحث بهداشت تغذیه، سازمان دامپزشکی و در برخی موارد هم وزارت بهداشت متولی کار هستند، اما در بحث حرام و حلال ما متولی هستیم و اگر تغذیه حرام باشد، امنیت غذایی مردم مسلمان به خطر می افتد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تجارت حلال در حال حاضر جهانی شده و همه جهانیان اعم از مسلمان و غیرمسلمانان از آن استقبال می کنند، گفت: ما خوشحال هستیم که تجارت حلال تبلیغ دین اسلام را هم انجام می دهد و نمایشگاه هایی که در این زمینه در کشور های مختلف برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وزیر می گویند جوش نزن! کشاورز کشت نکرد، وارد می کنیم

به وزیر می گویند جوش نزن! کشاورز کشت نکرد، وارد می کنیم