مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 14:052019-06-16فرهنگي

جنایات و مکافات از سرگرفته می شود


با برطرف شدن مشکلات بوجود آمده در همسان سازی دکور نمایش «جنایات و مکافات» در محل اجرا، این نمایش مجددا از امروز (26 خرداد ماه) به روی صحنه خواهد رفت.

- با برطرف شدن مشکلات بوجود آمده در همسان سازی دکور نمایش جنایات و مکافات در محل اجرا، این نمایش مجددا از امروز (26 خرداد ماه) به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش جنایت و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی و تهیه کنندگی ماهان حیدری در اولین اجرای خود در روز سه شنبه ی هفته ی گذشته در تالار وحدت، با مشکل همسان سازی دکور با ماشینری تالار مواجه گردید و به درخواست کارگردان و گروه نمایشی ، تا برطرف شدن کامل مشکلات فنی پیش آمده و با موافقت مدیر عامل بنیاد رودکی ، اجراها متوقف گردید، لذا بر اساس اخبار واصله ، مشکلات فنی به طور کامل برطرف شده و اجراهای این نمایش از امروز بیست و ششم خرداد ماه نود و هشت از سر گرفته خواهد شد.

نمایش جنایات و مکافات بر اساس رمان جنایت و مکافات فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر رضا ثروتی به عنوان نویسنده، طراح و کارگردان است که در آن بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته آ بهرام ، اصغر پیران و بهناز جعفری به ایفای نقش می پردازند و بابک حمیدیان نقش رادیون رومانویچ راسکولنیکف را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات و مکافات از سرگرفته می شود

جنایات و مکافات از سرگرفته می شود