مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 14:452019-06-16سياسي

دومین جلسه دادگاه 14 متهم ارزی برگزار شد


دومین جلسه رسیدگی به اتهامات 14 متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات 14 متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی برگزار شد.

قاضی موحد با تأکید بر لزوم رعایت نظم دادگاه اظهار کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حمیدرضا رنود و 13 نفر دیگر از متهمان پرونده با حضور دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان و متهمین و وکلا تشکیل شده است و در این جلسه ادامه کیفرخواست را استماع خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد، دادستان زاهدان با کسب اجازه از محضر دادگاه در جایگاه حاضر شد و گفت: از 14 متهم ارزی که صبح روز گذشته در این شعبه از دادگاه محاکمه شدند تنها یک متهم اهل سیستان و بلوچستان بوده است، این در حالی است که در خبر ها از این پرونده تحت عنوان پرونده متهمان ارزی سیستان و بلوچستان یاد کردند، همچنین طبق قانون باید خود دادستان در این جلسات دادگاه شرکت کند و فقط در تهران است که نماینده دادستان در جلسه حاضر می شود.

وی اضافه کرد: روز گذشته تک تک اتهامات را در خصوص متهمان قرائت کردم، با توجه به اینکه گردش کار برخی متهمین پرونده تکراری است با اجازه دادگاه از قرائت آن صرف نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جلسه دادگاه 14 متهم ارزی برگزار شد

دومین جلسه دادگاه 14 متهم ارزی برگزار شد