مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 15:062019-06-16اقتصادي

خواهان واردات محصولات کشاورزی از ایران هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرگی چباتاریف وزیر ناحیه فدرال قفقاز شمالی روسیه در جمع خبرنگاران که امروز (26 خرداد) با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، - وزیر ناحیه فدرال قفقاز شمالی روسیه گفت: همانطور که تمایل به صادرات محصولات کشاورزی و دام خود به ایران را داریم خواهان واردات اقلام کشاورزی مورد نیاز و میوه جات از ایران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرگی چباتاریف وزیر ناحیه فدرال قفقاز شمالی روسیه در جمع خبرنگاران که امروز (26 خرداد) با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، با تاکید بر اینکه در پی توسعه ارتباطات گردشگری با ایران هستیم، گفت: یکی دیگر از بخش هایی که تمایل به فعالیت بیشتر در آن داریم حوزه صادرات گوشت قرمز و غلات است که شامل حوزه کشاورزی می شود.

این مقام مسئول افزود: همواره طی سال های گذشته ارتباط نزدیکی با ایران داشته ایم، این نزدیکی تا حدی است که در بخشی از قفقاز شمالی مردم به زبان فارسی صحبت می کنند، به این ترتیب می توان گفت هر چه مردم دو منطقه ارتباط نزدیک تری با یکدیگر داشته باشند می توانند ارتباطات خود را در بخش های مختلف بهتر و بیشتر توسعه دهند.

به گفته وزیر ناحیه فدرال قفقاز شمالی، در ناحیه خزر می توانیم بخش گردشگری را توسعه دهیم که در نتیجه آن حمل و نقل در بخش کریدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهان واردات محصولات کشاورزی از ایران هستیم

خواهان واردات محصولات کشاورزی از ایران هستیم