موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 00:002019-06-16بين الملل

سفر دنیای شما را بزرگتر می کند


«یک بار یک نفر در برنامه ای تلویزیونی، گفت که سفر کردن فقط رفتن به یک کشور خارجی نیست و در خانه خودتان هم می توانید سفر کنید.

چقدر هم به او اعتراض شد و برخی این حرف را مسخره کردند اما اتفاقاً به نظر من حرف درستی زد.

- یک بار یک نفر در برنامه ای تلویزیونی، گفت که سفر کردن فقط رفتن به یک کشور خارجی نیست و در خانه خودتان هم می توانید سفر کنید.

چقدر هم به او اعتراض شد و برخی این حرف را مسخره کردند اما اتفاقاً به نظر من حرف درستی زد.

چون سفر کردن در ابتدای کار نوعی بی قراری درونی است و آدم هایی که اهل سفرند، حتی نمی توانند راحت روی یک مبل بنشینند.

این بی قراری از رفتن از اتاقی به اتاقی دیگر آغاز می شود و کم کم تبدیل به رفتن به محله دیگر در شهر خودتان، رفتن به شهر و کشور دیگر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- اصفهان گرد عنوان برنامه ای است که به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری و موزه گرمابه علیقلی آقا برگزار می شود.

مهمان نخستین کارسوق این برنامه با موضوع چگونه در شهر خودمان سفر کنیم؟ منصور ضابطیان بود.

روزنامه نگار، کارگردان، مجری، تهیه کننده و سفرنامه نویسی که تا کنون به بیش از 40 کشور جهان سفر کرده و در کتاب مارک دو پلو نوشته: این را واقعاً می دانم که با سفر، مفهوم لذت از جهان هستی را بیشتر دریافته ام و احساس خوشبختی بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دنیای شما را بزرگتر می کند

سفر دنیای شما را بزرگتر می کند