مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 09:352019-06-17اجتماعي

71 مدرسه و فضای آموزشی در کرمان فرسوده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت 5 هزار و 500 مدرسه دولتی و 977 مدرسه غیرانتفاعی در استان کرمان گفت: 71 مدرسه و فضای آموزشی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تخریبی اعلام شده است و مجبور هستیم در سال تحصیلی جدید در تعدادی از مدارس نوبت .

- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت 5 هزار و 500 مدرسه دولتی و 977 مدرسه غیرانتفاعی در استان کرمان گفت: 71 مدرسه و فضای آموزشی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تخریبی اعلام شده است و مجبور هستیم در سال تحصیلی جدید در تعدادی از مدارس نوبت دوم ایجاد کرده یا مدارس را تجمیع و یا این مدارس را جا به جا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اسکندری نسب در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت 247 مدرسه هیات امنایی در استان کرمان، تاکید کرد: تلاش می شود نرخ هزینه فوق برنامه مدارس هیات امنایی متناسب با شرایط اقتصادی خانواده ها در شهرستانهای مختلف حداکثر تا سقف مصوب در شورای آموزش و پرورش استان تعیین شود.

اسکندری نسب گفت: مدارس هیات امنایی در راستای جذب مشارکت های مردمی و به منظور کیفیت بخشی ایجاد شده اند و تمامی وجوهات دریافتی توسط هیات امناء در زمینه آموزشی و پرورشی هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 مدرسه و فضای آموزشی در کرمان فرسوده است

71 مدرسه و فضای آموزشی در کرمان فرسوده است