مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 17:052019-06-17اقتصادي

بهره برداری از 3 طرح صنعتی با حضور معاون اول رییس جمهور


در سفر معاون اول رییس جمهور به زنجان 3 واحد صنعتی به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری فردا (28 خرداد ماه) به استان زنجان سفر خواهد داشت و این در حالی است که برنامه ریزی سفر وی در تعطیلات نوروزی بود که به دلیل مشکلات پیش آمده ناشی از سیل در کشور، این سفر به تاخیر افتاد.

در سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به زنجان، بزرگ ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان با هدف تکمیل محصولات تولیدی نسبت به ایجاد طرح توسعه انواع واگن های مترو افتتاح می شود.

ظرفیت اسمی پروانه بهره برداری این واحد تولیدی 1000 دستگاه و پیش بینی اشتغال آن 230 نفر است که میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحد نیز 1570 میلیارد ریال است که انواع بورژی و ورق های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

همچنین شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به گروه صنعتی گلرنگ با 1200 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک صنعتی نوآوران زنجان واقع شده و با راه اندازی آن زمینه اشتغال برای 250 نفر فراهم می شود، به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع شوینده ها به ظرفیت اسمی 240 هزار تن در سال و مواد اولیه مورد نیاز در تولید شوینده از قبیل تگزاپن، کانپرلن، سود کاستیک، اوره و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 طرح صنعتی با حضور معاون اول رییس جمهور

بهره برداری از 3 طرح صنعتی با حضور معاون اول رییس جمهور