مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:252019-06-18سياسي

اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه


تا ساعتی دیگر مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون روسیه به عنوان رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی و پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه که با حضور دبیران کمیسیون از روز یکشنبه با حضور مقام ها و فعالان بخش خصوصی و دولتی دو کشور ایران و روسیه در تهران آغاز شد امروز (سه شنبه) در اصفهان به کار خود پایان می دهد.

دومین همایش تجاری و تاریخی، فرهنگی و علمی ایران و قفقاز شمالی با حضور سرگیی ویکتوروویچ چباتاریف وزیر قفقاز شمالی روسیه و رضا اردکانیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

امضای 10 یادداشت تفاهم نامه همکاری بین دو طرف سرگی ویکتوروویچ - وزیر ناحیه فدراسیون قفقاز شمالی - از امضای بیش از 10 یادداشت تفاهم نامه همکاری خبر داد و گفت: امیدوارم شاهد به ثمررسیدن تفاهمات بین دو طرف باشیم.

وی با تاکید بر این که همکاری های منطقه ای قفقاز شمالی و ایران توسعه و گسترش خواهد یافت، اضافه کرد: پیشنهاد می کنم برای این که همکاری ها جهش بهتری در آینده داشته باشد، در طول سال یک تا دو بار مسائل مربوط به همکاری های منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه

اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه