مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:352019-06-18اجتماعي

چرا سمپادی ها آسان تر در کنکور قبول می شوند؟


از زمانی که برادرم برخلاف سایر همکلاسی هایش توانست وارد مدرسه نمونه دولتی دوره متوسطه اول شود، توصیه های مادر نیز برای درس خواندن هرچه بیشتر و بهتر شدت گرفت.

- روزی نیست که جملات" هرچه کتاب تست و کلاس نیاز داری بگو تا بتوانی برای آزمون های ورودی مدارس خاص آماده شوی "یا مثلاً " به جای اینکه به کتاب درسی ات اکتفا کنی سوالات تستی را هم حل کن" یا حتی" در امتحانات مدرسه 20 گرفتی آزمون تیزهوشان را چه خواهی کرد؟ " را از پدر یا مادر نشنویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک تر شدن به زمان آزمون که در جمعه پیش رویمان (31 خرداد) برگزار خواهد شد، حجم کتاب های جمع شده روی میزش بیشتر می شود و احتمالاً هرچه کتاب قطورتر، مطالب سنگین تر و بهتر خواهد بود و شاید تا جمعه برادرم را پشت کوهی از کتاب های تستی رنگارنگ گم کنم و بعدازآن است که خانواده راضی خواهند شد و مدیر مدرسه با افتخار او را تشویق خواهد کرد.

از استرس برادرم که با نزدیک شدن به روز آزمون سیر صعودی طی می کند فاکتور بگیرم، به عنوان یک خواهر مانند تمام موفقیت های پیش ازاین آزمون که به او افتخار کرده ام بازهم منتظر خبرهای خوب و نتایج درخشانی هستم و امیدوارم که بازهم از پسش بربیاید پدر و مادر هم می خواهند بازهم سرشان را بالا بگیرند و از افتخار دیگری از پسرشان بگویند و کیف کنند و نفس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سمپادی ها آسان تر در کنکور قبول می شوند؟

چرا سمپادی ها آسان تر در کنکور قبول می شوند؟