مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 11:152019-06-18سياسي

آغاز عملیات اجرایی برق سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون تا دو ماه آینده


وزیر نیرو در دیدار با وزیر انرژی روسیه گفت: همزمان با برگزاری پانزدهمین کمیسیون مشترک ایران و روسیه و توافقات حاصل شده میان دو طرف مقرر شده است تا عملیات اجرایی برق سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در این ملاقات با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز دومین همایش همکاری های استانی جمهوری اسلامی ایران و قفقاز شمالی روسیه، گفت: کارگروه همکاری های استانی به نتایج خوبی رسیده است و دستاوردهای حاصل شده در کارگروه ها و کمیته های تخصصی این همایش در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در طی این مدت مذاکرات بسیار خوبی در بخش های مختلف از جمله در زمینه برق سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون و با توجه به پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات انتظار می رود ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

اردکانیان با اشاره به اینکه هفته گذشته لایحه الحاق ایران به اتحادیه اوراسیا در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، عنوان کرد: بر اساس قانون اساسی کشور ما، مصوبات مجلس می بایست به تأیید شورای نگهبان قانون اساسی نیز برسد که این مهم در حال انجام است و پیش بینی می کنیم تا پایان ماه جون میلادی به امر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی برق سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون تا دو ماه آینده

آغاز عملیات اجرایی برق سازی راه آهن گرمسار- اینچه برون تا دو ماه آینده