مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 11:462019-06-18سياسي

سازمان جهانی غذا به ارائه غذای فاسد پایان دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دی ماه گذشته (1397) بود که محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به تهدید مدیر برنامه جهانی غذا، - رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات اخیر مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا اعلام کرد، این سازمان از مواضع وزیر خارجه آمریکا تأثیر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دی ماه گذشته (1397) بود که محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به تهدید مدیر برنامه جهانی غذا، از اقدام این نهاد در خرید مواد غذایی فاسد برای ملت یمن پرده برداشت.

دیوید بیسلی مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا دوشنبه (دیروز) در جلسه شورای امنیت از احتمال تعلیق احتمالی در ارسال کمک های انسانی به یمنی ها در هفته جاری سخن گفت و اتهاماتی علیه انصارالله مطرح کرد.

وی در ادامه خطاب به انصارالله گفت: فقط بگذارید کار خودمان را بکنیم .

الحوثی بامداد امروز (سه شنبه) بار دیگر به این موضوع پرداخت و اعلام کرد: سازمان جهانی غذا در راستای تعویض غذای فاسد ارائه شده به ملت یمن با جنگ کلامی که مدیر آمریکایی اش آن را فرماندهی می کند، کار می کند.

بر اساس گزارش وبگاه انصارالله ، رییس کمیته عالی انقلاب یمن ادامه داد: این اظهارات از سیاست های مایک پامپئو (وزیر خارجه آمریکا) تأثیر گرفته است، شخصی که به دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی غذا به ارائه غذای فاسد پایان دهد

سازمان جهانی غذا به ارائه غذای فاسد پایان دهد