مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 14:102019-06-18سياسي

سهم جناح های عمده کشور از گرایش های حزبی سمنان چقدر است؟


مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان با بیان اینکه تا همین چهار سال پیش تنها هفت حزب رسمی در استان سمنان فعالیت داشته گفت: - این رقم امروز به 27 حزب با 45 دفتر رسیده که نشان توسعه فعالیت های حزبی و سیاسی در این استان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سعید متقی در جلسه دیدار دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان از احزاب به عنوان یکی از بهترین مجاری ها برای استیفای حقوق انسانی نام برد و اظهار کرد: فعالیت های حزبی در کشور ما پیشینه نسبتاً بلندی ندارد و در واقع فعالیت حزبی نهالی نوپا و جوان است که نیاز به نگهداری دارد.

وی با بیان اینکه احزاب نقش مؤثر و اساسی در فرآیند رشد سیاسی هر جامعه دارند افزود: احزاب چرخ دنده دموکراسی در هر کشور است و وجود آن شرط اساسی در استقرار دموکراسی است.

متقی با بیان اینکه یکی از دلایل بازماندن کشورها از توسعه سیاسی، عدم شکل گیری احزاب واقعی است ادامه داد: اگر بخواهیم با عزم جدی به توسعه یافتگی برسیم باید الزامات حقیقی فعالیت احزاب را در سطح کشور و استان فراهم کنیم.

وی با اذعان به اینکه هر دولتی که داعیه دار گسترش سیاست ورزی است باید به تحزب، توجه ویژه ای داشته باشد به عملکرد دولت روحانی در این بخش پرداخت و گفت: با استقرار دولت تدبیر و امید، فعالیت حزبی، فضای جدیدی را به خود گرفت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم جناح های عمده کشور از گرایش های حزبی سمنان چقدر است؟

سهم جناح های عمده کشور از گرایش های حزبی سمنان چقدر است؟