مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 16:402019-06-18اقتصادي

سرمایه گذاری 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در ترمینال سلام


بنیاد مستضعفان پروژه ترمینال سلام حدود 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که توسط پیمانکاران و شرکت های زیر مجموعه این نهاد در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع اجرا شده است.

- سرمایه گذاری 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در ترمینال "سلام" بنیاد مستضعفان پروژه ترمینال سلام حدود 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که توسط پیمانکاران و شرکت های زیر مجموعه این نهاد در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه ترمینال بین المللی سلام از سال 1389 شروع شد، اما به دلیل عدم تأمین مالی پروژه مدت زیادی متوقف بود سر انجام در سال 1394 طی مذاکراتی بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهر سازی قرار شد پروژه به صورت BLT انجام شود.

محمد سعیدی کیا - رییس بنیاد مستضعفان - در این رابطه گفت: وزارت راه و شهرسازی در سال 1395 تصمیم گرفت تغییراتی در پروژه ترمینال سلام ایجاد کند و ظرفیت این ترمینال را از چهار میلیون نفر به پنج میلیون نفر افزایش داد و طی توافقات انجام شده سر انجام بنیاد مستضعفان در سال 1396 احداث ترمینال بین المللی سلام را آغاز کرد.

سعیدی کیا با اشاره به تحریم های سخت بین المللی گفت: گرچه در زمان اجرای پروژه در شرایط تحریم بسیار سختی به سر می بردیم، اما با هماهنگی کامل بنیاد مستضعفان با وزارت راه و شهرسازی پروژه به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در ترمینال سلام

سرمایه گذاری 500 میلیاردی بنیاد مستضعفان در ترمینال سلام