مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 19:252019-06-18ورزشي

صداوسیمای مرکز اردبیل، آماده میزبانی مسابقات جهانی والیبال


مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل از آمادگی کامل این مرکز برای میزبانی و پوشش رسانه ای بازی های هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما؛ علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این رویداد جهانی را نیز بر عهده دارد، با ابراز رضایت از تبلیغات گسترده انجام شده در خصوص این رقابت ها در ابعاد مختلف از جمله در صدا و سیما، استانی، نشریات، فضای مجازی و تبلیغات محیطی و شهری، از انعکاس و پخش این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه سیما، شبکه استانی سبلان و شبکه جهانی جام جم خبر داد.

گزارشگر و سردبیر خبر ورزشی اردبیل نیز با بیان این موضوع که همه چیز مهیای برگزاری این مسابقات در استان اردبیل است، گفت: استان اردبیل به دلیل میزبانی های شایسته و مورد قبول گذشته که توانسته بود در برگزاری رقابت های آسیایی و مقدماتی جهانی خوش بدرخشد، این بار هم در میزبانی مرحله چهارم سنگ تمام خواهد گذاشت و از این فرصت به دست آمده برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل به جهانیان استفاده خواهد کرد.

اکبری گفت، به دستور استاندار اردبیل تمام دستگاه های اجرایی استان با تمام قوا و با تشکیل ستاد برگزاری مسابقات و کمک گیری از مردم و پویش ها پای کار آمدند تا یکبار دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیمای مرکز اردبیل، آماده میزبانی مسابقات جهانی والیبال

صداوسیمای مرکز اردبیل، آماده میزبانی مسابقات جهانی والیبال