مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 09:052019-06-19سياسي

آستانه تحمل اقتصادی مردم پایین است


رییس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: درحال حاضر آستانه تحمل اقتصادی مردم پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بیگدلی در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون اداری و استخدامی رییس جمهور و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در دوره ای هستیم که آستانه تحمل اقتصادی مردم به شدت کاهش یافته است.

نماینده مردم خدابنده به امنیت و حضور مردم به عنوان پشتوانه اشاره کرد و گفت: امیدوارم آستانه تحمل مردم دوباره افزایش یابد.

بیگدلی با اشاره به تفویض اختیار انجام شده به استان ها، تصریح کرد: اگر اختیارات استانی افزایش یابد، باری از روی دوش دولت برداشته شده و دولت می تواند به مسائل کلان کشور رسیدگی بیشتری کند، باید توجه داشت تا زمانی که قیمت ها واقعی سازی نشده و قیمت حامل های انرژی آزاد نشود، مشکلات کشور پابرجا خواهد ماند.

در ادامه، وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: تولید در توسعه حرف اول را می زند و اگر باور بر این است، زیرساخت استان ها باید تقویت شود.

علی وقف چی ادامه داد: زنجان تنها استانی است که سد ذخیره ای ندارد و سدهای موجود نیز حجم کمی دارد و انتظار داریم دولت در زمینه تخصیص 100 میلیون مترمکعب آب به استان همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستانه تحمل اقتصادی مردم پایین است

آستانه تحمل اقتصادی مردم پایین است