مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 14:552019-06-19ورزشي

30 رستوران برتر تندیس مستر تیستر گرفتند


طی مراسمی ویژه در هتل اسپیناس پالاس از 30 رستوران برتر مورد تایید (حمید سپیدنام) مسترتیستر تقدیر شد.

- در شبی به یادماندنی و بی نظیر در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد 30 رستوران برتر تندیس مستر تیستر گرفتند طی مراسمی ویژه در هتل اسپیناس پالاس از 30 رستوران برتر مورد تایید (حمید سپیدنام) مسترتیستر تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مستر تیستر، در سومین سال متوالی مراسم تجلیل از برترین رستوران های مورد تأیید مسترتیستر در فضایی بسیار پرشور با حضور چهره های مطرح هنری ورزشی همچون حمید استیلی- علیرضا منصوریان – امید حاجیلی – روزبه نعمت اللهی – محمود شهریاری- فریبا نادری و … برگزار شد.

در این مراسم که با حضور میرابراهیمی رییس اتحادیه رستوران داران همراه بود، حمید سپیدنام (مسترتیستر) هدف از برگزاری این مراسم را انگیزه ای برای بالا بردن کیفیت رستوران های کشور و همچنین بهبود روابط بین المللی جهت جذب گردشگران خارجی و آشنایی بیشتر با فرهنگ غذایی ایرانی عنوان کرد.

وی در ادامه توضیح داد: برخی می گویند که مستر تیستر از رستوران ها انتقاد می کند و بیشتر نگاه انتقادی نسبت به صنف رستوران داران دارد و این در حالی عنوان می شود که اصلاً اینطور نیست و اعتقاد ما صرفاً برندینگ غذای ایرانی است و بس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 رستوران برتر تندیس مستر تیستر گرفتند

30 رستوران برتر تندیس مستر تیستر گرفتند