مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 خرداد 1398 ساعت 04:002019-06-21سياسي

آذربایجانی: قانون ثبت دارایی مسئولان در صورت جدیت در اجرا قانون خوبی است


اگر سرنوشت قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان به سرنوشت قوانینی که نسخ عملی می شود دچار نشود و به شکل واقعی و جدی اجرا شود، - یک وکیل دادگستری گفت: اگر سرنوشت قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان به سرنوشت قوانینی که نسخ عملی می شود دچار نشود و به شکل واقعی و جدی اجرا شود، خوب است.

علیرضا آذربایجانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن مثبت ارزیابی کردن ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و تأثیر آن در کاهش مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: ریشه قانونی این موضوع تا حد قابل توجهی به یکی از مواد قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی- اجتماعی برمی گردد که در حال حاضر آیین نامه اجرایی آن با تأخیر به تصویب رسید.

آنچه که مسلم است در دید اول بار مثبت چنین موضوع و مصوبه ای به مراتب بیشتر از بار منفی احتمالی آن از جهت تدوین می باشد.

وی افزود: یکی از مبانی این مسأله که بار مثبت آن را تقویت می کند این است که در طول دوران 40 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متأسفانه روند رفتار اخلاق حرفه ای بخشی از مسئولین دولتی ما به سمتی رفت که دید و اذهان جامعه را منفی کرد.

در واقع طرح مسائل فسادهای مالی و اختلاف هایی که روز به روز رو به تزاید است، هم از لحاظ محل های وقوع و هم از لحاظ میزان مفسده ها باعث شده که نگرش کلی جامعه در این رابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجانی: قانون ثبت دارایی مسئولان در صورت جدیت در اجرا قانون خوبی است

آذربایجانی: قانون ثبت دارایی مسئولان در صورت جدیت در اجرا قانون خوبی است