مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 خرداد 1398 ساعت 07:452019-06-21فرهنگي

واکنش داودی درپی برخوردهای خارج از قاعده با سینما


اگر دست اندرکاران قضایی خودشان طبق قانون عمل نکنند و به آنچه بر اساس قانون اتفاق افتاده احترام نگذارند، به معنای آن است که قانون هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

- واکنش داودی درپی "برخوردهای خارج از قاعده با سینما" ابوالحسن داودی معتقد است: اگر دست اندرکاران قضایی خودشان طبق قانون عمل نکنند و به آنچه بر اساس قانون اتفاق افتاده احترام نگذارند، به معنای آن است که قانون هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

این کارگردان سینما در گفت وگویی با ایسنا درباره حاشیه هایی که برای فیلم ما همه با هم هستیم در استان کرمان پیش آمده و دادستان استان توقیف آن را مطرح کرده است، بیان کرد: من همیشه با هر اقدام بی ضابطه ای که سینماگران و مردم را گرفتار بلاتکلیفی کند مخالف بوده ام و پایبند به قانونی هستم که منطقی و متعادل باشد و تکلیف مردم و سینماگر با آن روشن باشد اما شرایطی که الان با آن روبرو هستیم، مصداق یک بام و دو هواست.

او افزود: قاعده و قانون همیشه ممکن است درجهت سلیقه و یا مورد پسند من نباشد با این حال آن را می پذیرم ولی اینکه هر لحظه قوانین فرادستی و خارج از قاعده بخواهد در همان قوانین قبلی دخالت کند، دیگر هیچ معیار و قاعده ای باقی نمی ماند که مردم و سینماگران بر مبنای آن عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش داودی درپی برخوردهای خارج از قاعده با سینما

واکنش داودی درپی برخوردهای خارج از قاعده با سینما