مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 خرداد 1398 ساعت 10:502019-06-21اقتصادي

مهیاسازی مطلوب اسکله برای انجام صادرات و واردات در خلیج فارس


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی گفت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی خلیج فارس با توجه به رسالت خود و مسئولیت تفویض شده از طریق ایمیدرو و وزارت صمت، - باید شرایط را برای جذب سرمایه گذار فراهم کند که یکی از راه های جذب سرمایه گذار نیز رشد بهره وری است؛ همچنین این منطقه وظیفه دارد اسکله را برای انجام صادرات و واردات به نحو احسن مهیا سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خلج طهرانی در جمع خبرنگاران در خصوص لزوم افزایش بهره وری گفت : برای اینکه شرایط سرمایه گذاری مطلوب شود و به سمت تعالی حرکت کنیم، باید بهره وری را افزایش دهیم.

وی افزود: طی دو سه سال اخیر در موضوع بهره وری به طور خاص وارد شدیم و یکی از مواردی که هدف گذاری کردیم، شناسایی موانع و مشکلات از راه سرمایه گذاران موجود و سرمایه گذاران جدید بود.

سپس با انجام اقدامات قانونی نسبت به رفع این موانع اقدام کردیم که خوشبختانه این امر را می توان از رضایت سرمایه گذاران موجود در منطقه ویژه مشاهده کرد.

این موضوع نشان می دهد که مسیر درستی برای افزایش رضایتمندی سرمایه گذاران و بهره وری انتخاب شده است.

خلج طهرانی با اشاره به دیگر اقدامات منطقه ویژه در خصوص رشد بهره وری، گفت: اقدام دیگر در خصوص تخلیه و بارگیری و به طور کلی لجستیک در منطقه ویژه بود که در این مقوله توانستیم به خوبی ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهیاسازی مطلوب اسکله برای انجام صادرات و واردات در خلیج فارس

مهیاسازی مطلوب اسکله برای انجام صادرات و واردات در خلیج فارس