مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 تیر 1398 ساعت 06:552019-06-22اقتصادي

بازار اجاره بها با منطق گوجه و پیازی…!


تیرماه شروع شده و تنور بازار نقل و انتقالات و اسباب کشی و اجاره کردن خانه در فصل تابستان در حال داغ شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجاره بها مسکن در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج، مرکز این استان افزایش چشمگیری داشته است و مستأجران ناراضی و گلایه مند از وضعیت بازار اجاره بها بوده و خواستار نظارت و کنترل متولیان امر این بازار هستند.

محمدجعفر یک مستأجر در شهر یاسوج ضمن انتقاد از وضعیت اجاره بها در این شهر به خبرنگار ایسنا گفت: پارسال خانه ای به قیمت 20 میلیون تومان رهن با کرایه 200 هزار تومان اجاره کرده بودم، اما امسال صاحبخانه ام رهن را به 25 میلیون تومان و اجاره را به 600 هزار تومان افزایش داده است.

وی افزود: با حقوق کارمندی و سایر هزینه هایی که برای زندگی ام لازم است توان تأمین و تهیه این میزان رهن و اجاره را ندارم و حداقل باید 50 درصد حقوقم را برای اجاره خانه هزینه کنم.

هم اکنون دنبال و پیگیر برای اجاره خانه هستم اما رهن اکثر خانه ها بین 40 تا 50 میلیون تومان و اجاره بین 700 هزار تا یک میلیون تومان است.

به هر قیمتی می خواهد خانه اجاره می دهند خانم محمدی- مستأجر، در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: چرا مسئولان بر بازار مسکن و اجاره بها در استان به خصوص یاسوج نظارت ندارند تا هرکس به هر قیمتی که می خواهد خانه اش را اجاره بدهد؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اجاره بها با منطق گوجه و پیازی…!

بازار اجاره بها با منطق گوجه و پیازی…!