مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 10:102019-06-24اقتصادي

نیمی از معتادان تزریقی هپاتیت c دارند / یک نفر از هر 8 معتاد ایدز دارد


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آخرین وضعیت تولید مواد مخدر در جهان در سال 2018 گفت: کشت و تولید مواد مخدر تا این سال به رکوردی بی سابقه رسیده و تولید غیر قانونی موجب ابتلای 275 میلیون نفر در سراسر جهان به اعتیاد شده است.

- مومنی با تشریح آمارهایی جهانی از وضعیت تولید و مصرف موادمخدر: نیمی از معتادان تزریقی هپاتیت c دارند / یک نفر از هر 8 معتاد ایدز دارد دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آخرین وضعیت تولید مواد مخدر در جهان در سال 2018 گفت: کشت و تولید مواد مخدر تا این سال به رکوردی بی سابقه رسیده و تولید غیر قانونی موجب ابتلای 275 میلیون نفر در سراسر جهان به اعتیاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مومنی در همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر که با حضور ظریف وزیر امور خارجه و فدولوف نماینده دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد امروز (دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه مشتقات تریاک عامل 76 درصد از مرگ و میرهای ناشی از مصرف مواد مخدر است افزود: معتادان تزریقی در معرض بیشترین آسیب های بهداشتی و بالینی هستند.

وی با بیان اینکه نیمی از معتادان تزریقی مبتلا به ویروس هپاتیت c هستند نیز اظهار کرد: از هر هشت نفر یک نفر از معتادان به بیماری ایدز مبتلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از معتادان تزریقی هپاتیت c دارند / یک نفر از هر 8 معتاد ایدز دارد

نیمی از معتادان تزریقی هپاتیت c دارند / یک نفر از هر 8 معتاد ایدز دارد