مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:082019-06-24سياسي

نشست سالانه هیات امنای بنیاد عفاف و حجاب برگزار شد


نشست سالانه هیأت امنای بنیاد عفاف و حجاب با حضور اعضای این بنیاد با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد نبی حبیبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه پس از گرامی داشت تجلیل از خدمات مرحوم مهندس محمد نبی حبیبی که پیش از این مسئولیت نایب رییسه هیأت مدیره بنیاد را بر عهده داشت درباره موضوعات و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب بحث و بررسی هایی صورت گرفت.

از جمله موضوعات و مسائل مورد بحث در این نشست ارائه گزارش عملکرد مالی بنیاد، بررسی کلیات طرح تشکیل اتحادیه دفاع از حقوق زنان، بحث و تبادل نظر پیرامون رویدادهای مهم حوزه عفاف و حجاب در کشور، ارائه گزارش اجتمالی اقدامات و فعالیت های بنیاد در تهران و مراکز استان ها بود.

اعضای هیأت مدیره بنیاد عفاف و حجاب عبارتند از؛ آیت الله اختری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدی، حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی، فاطمه رهبر، لاله افتخاری، منیره نوبخت و اسفندیاری.

در پایان این نشست نیز، اقدامات ابعاد کارشناسی طرح تشکیل اتحادیه دفاع از حقوق زنان توسط کمیته ای مرکب از تعدادی از اعضای هیأت مدیره مورد بررسی قرار گیرد و در خصوص اجرای آن تصمیم گیری شود.

همچنین مطالبات و انتظارات بنیاد در حوزه رسانه ملی و حوزه علمیه قم از طریق تشکیل جلسات مشترک هیأت مدیره با علما و فضلای قم و تهران و نیز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سالانه هیات امنای بنیاد عفاف و حجاب برگزار شد

نشست سالانه هیات امنای بنیاد عفاف و حجاب برگزار شد