مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:182019-06-24سياسي

پیشنهاد نام گذاری خیابانی به اسم «ابراهیم قنبری مهر»


جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی نامه ای به شورای شهر تهران نوشتند و در آن خواستار نام گذاری یک بوستان تازه تاسیس به نام «ابراهیم قنبری مهر» سازنده سرشناس ساز شدند.

- ابراهیم قنبری مهر جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی نامه ای به شورای شهر تهران نوشتند و در آن خواستار نام گذاری یک بوستان تازه تاسیس به نام ابراهیم قنبری مهر سازنده سرشناس ساز شدند.

فاضل جمشیدی ـ خواننده آواز ایرانی ـ در گفت وگو با ایسنا بیان می کند: در اواخر ماه رمضان در مراسم افطاری موسیقیدانان در موزه موسیقی به میزبانی آقای علی مرادخانی، نامه ای امضاء شد که اکثر موسیقیدانان حاضر آن را امضاء کرده و من آن را تحویل شورای شهر دادم و با آقای حق شناس رییس کمیسیون نام گذاری هم مذاکره کردیم.

او ادامه می دهد: این درخواست مبنی بر نام گذاری یک بوستان در حال تاسیس در منطقه سعادت آباد به نام هنرمند بزرگ کشور، شاگرد ابوالحسن خان صبا و معلم اخلاق استاد ابراهیم قنبری مهر است که در فاصله کوتاهی تا منزل این استاد قرار دارد و امیدواریم از این به بعد استاد قنبری مهر غروب ها به این بوستان قدم بگذارند.

جمشیدی توضیح می دهد: برخی از هنرمندان که این درخواست را امضاء کرده اند، عبارتند از کامبیز روشن روان، داود گنجه ای، کیخسرو پورناظری، نادر مشایخی، لوریس چکناواریان، فریدون شهبازیان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نام گذاری خیابانی به اسم «ابراهیم قنبری مهر»

پیشنهاد نام گذاری خیابانی به اسم «ابراهیم قنبری مهر»